23-10-2023 – O (micro) teatro nas aulas

Este seminario visa presentar a realidade do teatro no ámbito escolar, para o cal se estabelecerán as características do xénero dramático cando aplicado na escola, de aí o concepto de teatro escolar. Asemade, hase incidir no microteatro, coma unha nova variante cuxos resultados na escola comezan a ser impresionantes. Remátase o seminario cunha serie de propostas para a creación de (micro)pezas de teatro no contexto escolar, direccionadas aos mestres, mais tamén aos estudantes.

Rematada esta actividade, a continuación, terá lugar a presentación do libro «A cabana das valquirias», de Xavier Frías Conde (Editorial Toxoutos) .

A presentación será feita pola profesora Carmen Ferreira Boo.

• Lugar: UNED A Coruña
  • Fecha y hora: 23 de octubre de 2023
  • De 18:00 a 19:30 h.
  • Evento difundido a través de la Plataforma AVIP que recibe el soporte técnico de INTECCA